REKLAMA

Duże zmiany w obsłudze klientów Powiatowego Urzędu Pracy

Biletowanie wizyty na wzór obsługi w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych wprowadza Powiatowy Urząd Pracy z Końskich. Nowoczesny system już funkcjonuje. 

REKLAMA

Kilka dni temu starosta konecki Grzegorz Piec w towarzystwie wicestarosty Wiesława Skowrona, członka zarządu Jarosława Staciwy oraz Jacka Werensa, dyrektora PUP i jego zastępcy Marcina Latańskiego, sprawdzali działanie nowego systemu obsługi klientów –„Wdrożyliśmy takie rozwiązania w celu zwiększenia jakości świadczonych usług oraz zapewnienia komfortu obsługi. Poszczególne elementy wdrożonego systemu mają za zadanie skrócenie czasu oczekiwania klientów na załatwienie swojej sprawy. Zainstalowany w budynku biletomat został zintegrowany z dedykowaną stroną internetową oraz aplikacją mobilną na systemy Android i iOS. Pozwala to, nie tylko sprawdzić ile osób oczekuje na załatwienie konkretnej sprawy, ale również dokonać rezerwacji biletu online lub pobranie biletu w formie elektronicznej” – mówi Jacek Werens, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich.

REKLAMA

Teraz te  rozwiązania przetestują wszyscy korzystający z usług PUP w Końskich. Dodajmy, że wiele osób miało zapewne już okazję korzystać z podobnego rozwiązania w koneckim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Zdjęcia (Starostwo Powiatowe w Końskich):

REKLAMA


One thought on “Duże zmiany w obsłudze klientów Powiatowego Urzędu Pracy

  1. Zonk pisze:

    PiS doszedł do władzy fałszem, a tym którzy wierzą nie chce się wykonać wysiłku by to sprawdzić, na ile jest w tym prawdy, chociaż wystarczy po prostu przestać wierzyć w oczywiste absurdy

Dodaj komentarz