Salony Agata niewątpliwie mogą się poszczycić błyskotliwymi, zabawnymi i zapadającymi w pamięć spotami reklamowymi. Perypetie synowej (Gośki) oraz teściowej, które urządzają wnętrza swoich mieszkań, zna chyba każdy. Sprawdzamy, co o reklamach Salonów Agata sądzą sami klienci.
REKLAMAReklamy Salonów Agata – dlaczego zapadają w pamięć?
Kreatywne reklamy zostają z nami na długo. Według badań najlepiej zapadają w pamięć spoty zabawne, zaskakujące oraz wykorzystujące charakterystyczne hasła. Tak właśnie są skonstruowane reklamy Salonów Agata.
Na uwagę zasługują znane szerszej publiczności ambasadorki marki – Małgorzata Socha wcielająca się w rolę synowej – Gośki oraz Ewa Kasprzyk występująca jako teściowa. Przedstawiane sytuacje stale udowadniają, że niezależnie od wieku, gustu, preferowanego stylu aranżacyjnego, w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie. Co bardzo istotne, oferowane meble i sprzęty są przystępne cenowo.
REKLAMAWyposażenie całego domu nigdy nie było tak proste – bogaty asortyment Salonów Agata
Z pewnością usłyszysz kilka słów o wspomnianych wyżej spotach reklamowych, pytając przypadkowe osoby o opinie o wizerunku Salonów Agata. W marketingu nazwiemy takie zjawisko efektem czystej ekspozycji. W wyniku częstego słuchania lub oglądania reklamy wzrasta zainteresowanie danym produktem lub firmą. Zapamiętujemy efektowną reklamę i zaczynamy czuć sympatię do marki.
Udając się do stacjonarnego Salonu Agata, można poczuć się jak w dobrze urządzonym mieszkaniu. Doskonale rozplanowana ekspozycja i przemyślane aranżacje wnętrz niewątpliwie oddziałują na wyobraźnię klientów. Popularne hasło reklamowe „Agata i jesteś w domu” jest więc jak najbardziej trafione. Należy podkreślić fakt, że w jednym sklepie znajdziesz kompleksowe wyposażenie każdego pomieszczenia. Bogata oferta obejmuje meble do salonu, sypialni, kuchni, łazienki, pokoju dziecka, biura, a nawet ogrodu. Ponadto w sklepach kupisz także elementy dekoracyjne czy sprzęt AGD.
Lider branży meblarskiej
Salony Agata to polska sieć 32 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych w dużych i średnich miastach. Sprzedaż jest prowadzona również za pośrednictwem sklepu internetowego. Asortyment tworzą artykuły ponad 250 polskich i zagranicznych producentów.
Na każdego klienta czeka grono doświadczonych projektantów oraz doradców. Dużymi zaletami są możliwość zamówienia mebli na wymiar, tworzonych według indywidualnego projektu i opcja skorzystania z planera online do projektowania zabudowy kuchennej.
Materiał zewnętrzny
Panie Arturze to jest material stricte „dziennikarski” czy ukryta reklama ??