Wiele przedsiębiorstw i sklepów internetowych mimo długiej obecności w internecie nie zdołało wciąż doczekać się popularności zapewniającej należyte zyski. Taki stan rzeczy najczęściej można złożyć na karb braku inicjatywy lub chęci przeznaczenia środków na reklamę w wirtualnym świecie. Szczęśliwie, w każdej chwili możemy to zmienić i w krótkim czasie zacząć cieszyć się marką popularną wśród klientów oraz niezliczonymi wizytami użytkowników skierowanych do nas wprost z wyszukiwarki. Jeśli tylko umiejętnie wybierzemy pole naszych działań, cyfrowy rynek przestanie być dla nas zagadką a stanie się szansą. Oto od czego najlepiej zacząć zdobywanie globalnej pajęczyny.
REKLAMAPrzyciągnij potencjalnych klientów natychmiast z Google Ads
Jeśli stawiasz w świecie WWW pierwsze, nieśmiałe i nieco nieporadne kroki, by zbudować bazę lojalnych klientów, fanów i kontaktów, narzędzie Ads to idealny oręż w Twoich zmaganiach. O jego wyborze przesądza fakt, że działanie opracowanej i skonfigurowanej przez nas kampanii promocyjnej wyświetlającej się w Google przy danych frazach kluczowych, zaczyna się już w 15 minut od podjęcia decyzji. Internetowy zakupowicz widzi na czele listy wyników nasz baner reklamowy do złudzenia przypominający organiczne wyniki wyszukiwarki, czyta opis produktu, ceny lub informacje o obniżkach i klika w link prowadzący pod nasz adres. W przypadku odpowiedniego, profesjonalnego ustawienia kampanii linków sponsorowanych – jak niektórzy nazywają ten typ akcji – zapłacimy jedynie za zainteresowanych odbiorców, którzy lądują w naszym serwisie. Niezależnie od tego, ile par oczu zobaczy propozycję i skojarzy naszą nazwę oraz logo z branżą! Dopóki więc w ustalonym budżecie pozostaną fundusze, możemy liczyć na coraz większe ilości osób obecnych na stronie.
Myśl o firmie perspektywicznie z SEO
Chociaż system oparty o usługi Google Ads to często pierwsze, po co sięgamy z zamiarem zdobycia publiczności, stanowi ono raczej pomysł na doraźne wspomaganie witryny, która zasady sama powinna być swoją najskuteczniejszą pomocą marketingową. Poza tym, nawet jeśli klient przekierowany do na przez odnośnik Ads dostrzeże na naszej domenie coś nieatrakcyjnego, najpewniej zniknie tak szybko jak się pojawiał. Aby uniknąć takich sytuacji powinniśmy skorzystać z usługi SEO, która rozpoczyna łańcuch działań znany powszechnie jako pozycjonowanie stron. W toku optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych, jak tłumaczy się angielski skrót, specjaliści z agencji marketingowej zatroszczą się o szereg rzeczy związanych z prezencją, ale i wydajnością naszej strony. Wiele aktywności pozycjonerów skupi się na zakulisowych technikaliach, jak praktyczność kodu, meta opisy, struktura strony, certyfikaty bezpieczeństwa oraz przystosowanie do wyświetlania na wszelkiego rodzaju urządzeniach. Rezultatem działań profesjonalistów dostaniemy do zarządzania serwis atrakcyjny dla klienta, który będzie chciał spędzić w naszych wirtualnych progach znacznie więcej czasu. Warto też pamiętać, że ostatecznym efektem SEO jest awans strony na pierwszą kartę wyników Google, gdzie WWW budzą najwięcej zaufania.
Źródło: https://afterweb.pl/
/Materiał Partnera/