REKLAMA

Nowa strona internetowa nie przyciągnęła klientów? A może jej nie widzą? Pozycjonuj ją!

Przygotowanie firmowej witryny, która będzie stanowiła efektowną wizytówkę i spełniała wszystkie współczesne wymogi, np. bezpieczeństwa, to niemały koszt. Ponosząc go, warto zadbać o to, by zrobić z niej jak najlepszy użytek, a więc uczynić skutecznym narzędziem marketingowym. Jest to możliwe wówczas, gdy uda nam się zdobyć odpowiednio wysokie miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania Google – dziś to tam będzie nas szukać zdecydowana większość potencjalnych klientów.

REKLAMA

Dostęp do dużej rzeszy potencjalnych klientów daje tylko czołówka

REKLAMA

Nim się obejrzeliśmy, a wyszukiwarka Google stała się podstawowym pomocnikiem zdecydowanej większości z nas – to tam szukamy zarówno informacji jak i potrzebnych nam na co dzień produktów i usług. Z tego powodu to ona jest jednocześnie najlepszym narzędziem marketingowym, po jakie można dziś sięgnąć – jeśli tylko zdołamy je w tym celu wykorzystać. Ze względu na swoją popularność daje nam dostęp do niemal wszystkich potencjalnych klientów, poddanych przy tym znakomitej, samoczynnej selekcji. Docieramy tylko do tych, którzy zainteresowani są określonym asortymentem – trudno więc wskazać bardziej efektywny sposób promocji. Nie wystarczy jednak, że nasza strona jest zaindeksowana w Google – potrzebujesz jak najwyższego miejsca na liście wyników!

Nikt nie ma ochoty wykonywać więcej czynności niż wymaga tego uzyskanie oczekiwanego efektu. Nie inaczej jest z korzystaniem z wyszukiwarki. Jak przypominają fachowcy z agencji IN, niezmiennie od wielu lat w większości przypadków kończy się ono bardzo szybko – wraz ze znalezieniem pierwszego odpowiadającego zapytaniu wyniku. Jeśli znajdziesz się poza pierwszą stroną, Twoja witryna pozostaje dla typowego internauty po prostu niewidoczna. Sięgnij po pomoc profesjonalnego zespołu SEM i zmień to!

Pozycjonowanie strony w Google rozpocznij jak najszybciej

Zanim zaczniemy czerpać korzyści płynące z dobrych lokat w Google, minie jednak sporo czasu. Dziś już nie da się zdobyć ich w bardzo krótkim czasie – nawet w przypadku najłatwiejszych fraz osiągnięcie pierwszej dziesiątki będzie wymagało kilku miesięcy pracy. Wynika to przede wszystkim z konieczności stawienia czoła konkurencji – już od dawna wiadomo wszak, jakie korzyści przynosi pozycjonowanie strony w Google, toteż wykorzystuje je coraz więcej przedsiębiorstw. To z kolei zaowocowało radykalnym zaostrzeniem sposobu, w jaki algorytmy wyszukiwarki oceniają zawartość sieci. Zbyt zuchwałe próby szybkiej poprawy swoich lokat niosą ze sobą ryzyko karnego filtra. Nie dopuść do tego!

Co zatem należy zrobić? Przede wszystkim nie zwlekać! Wzrost ruchu i zysków można przyspieszyć stosując umiejętną strategię, tak czy inaczej jednak im szybciej zaczniemy działać, tym wcześniej zbierzemy tego owoce. Poza tym, warto szukać jak najlepszych fachowców – specjaliści działają nie tylko skutecznie, ale i są w stanie obniżać związane z tym koszty (choćby budowy bazy linków czy korzystania z narzędzi kontrolnych) dzięki temu, że rozkładają je na wiele podmiotów. Rozważnie wydawaj więc swoje pieniądze i walcz o jak najliczniejszych nowych klientów!

Materiał partnera

REKLAMA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *