REKLAMA

Dbaj o efektowne opakowanie. To wizytówka sprzedawcy

Nie jest tajemnicą, że opakowania odgrywają ogromną rolę nie tylko jeśli chodzi o aspekty praktyczne, ale również, a może przede wszystkim, marketingowe. To niejednokrotnie właśnie one decydują o tym, że przechadzając się wśród sklepowych półek sięgniemy właśnie na tą. Nie należy jednak lekceważyć także toreb, pełniących przede wszystkim funkcję transportową. Choć potrzebne są, jak może się wydawać, dość krótko, to rola, jaką mają wówczas do odegrania, jest ogromna.

REKLAMA

Warto podkreślać jakość swojej oferty w każdy sposób

REKLAMA

Na skuteczne działania marketingowe składają się różne zadania. Formułowanie i kierowanie do odpowiednio zidentyfikowanych grup docelowych konkretnych komunikatów informujących o zaletach naszej oferty czy samym jej istnieniu to tylko jedno z nich. Nie mniej istotna jest możliwie szeroka promocja marki. Jest to zawsze działanie długofalowe, toteż nie należy przystępować do niego ad hoc. Poprzedzić je powinien głęboki namysł nad sposobem, w jaki zamierzamy przedstawiać się szerokiemu gronu odbiorców, w tym także projektowi motywów graficznych. Tak, by można było je stosować w wielu miejscach i przed dłuższy okres, w sposób spójny i nie dezorientujący odbiorców – dlatego rebranding nie może mieć miejsca zbyt często i za każdym razem jest to poważne przedsięwzięcie. Wypromowana marka, nawet jeśli szczegóły przedmiotu naszej działalności nie są powszechnie znane, to ogromny atut. Wszystko, co jest już w jakiś sposób znane odbiorcy, budzi mniejszą rezerwę i łatwiej uzyskać u niego decyzję zakupową.

Z drugiej strony warto w tych klientach, którzy już nas odwiedzili, budować poczucie wyjątkowości wybieranego przez nich asortymentu. Niepozorna torba odgrywa tu ogromne znaczenie – nie do każdego wyrobu pasuje najtańsza foliówka, nawet jeśli wydaje się, że z praktycznego punktu widzenia nie ma to większego znaczenia. Efektowne opakowanie podkreśla jakość znajdującej się w nim zawartości, a jednocześnie, stanowi znakomity nośnik dla naszych materiałów graficznych. Tym bardziej skuteczny, im bardziej jego forma jest elegancka i zachęca do ekspozycji.

Produkcja toreb papierowych pozwala na bardzo wiele

Z tych właśnie powodów nader szeroko stosowane są w handlu torby z papieru – ich postać może być diametralnie różna. Obok skromnych ekologicznych szarych, niejeden dobry producent toreb papierowych jest w stanie dostarczyć nam laminowane – wystarczy sprawdzić np. ofertę Drukarni Toreb Papierowych. Możliwości ich wykończenia są rozmaite. Stosowane są papiery o różnych gramaturach, gładkie i prążkowane. Zadrukowany może być nie tylko wierzch, ale i wnętrze. Ciekawe efekty daje lakier wybiórczy czy hot stamping. Duże znaczenie ma też uchwyt, który można wykonać zarówno z tasiemki, jak i sznurka dobranego pod kolor. Wreszcie – odpowiednia gramatura, laminowanie i wzmocnienia w kluczowych miejscach (na dnie i przy górnej krawędzi) pozwalają uzyskać znakomitą solidność, Czyni to taką torebkę nader przydatną przez dłuższy czas, toteż wielu klientów otrzymuje je przy okazji zakupów z zadowoleniem.

Materiał partnera

REKLAMA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *