Samo posiadanie własnej witryny www nie wystarczy, żeby skutecznie przyciągać uwagę odbiorców. Również wysoki poziom wizualny serwisu wcale nie gwarantuje sukcesu, tj. dużej liczby odwiedzin. Badania preferencji internautów wyraźnie pokazują, iż użytkownicy wyjątkowo selektywnie podchodzą do stron, z którymi się zapoznają. Korzystają przy tym z rozmaitych agregatów treści, od mediów społecznościowych po serwisy indeksujące zawartość sieci. Takie jak Google, które dzięki zaawansowanym algorytmom wyjątkowo trafnie dopasowuje zestaw proponowanych witryn do zapytania.
REKLAMAKlucz do biznesowego sukcesu stanowi efektywna promocja w popularnych wyszukiwarkach
REKLAMAPotencjał tkwiący w profesjonalnym marketingu internetowym najlepiej obrazują wyniki, jakie można dzięki niemu osiągnąć. Pod tym względem na pierwszy plan wybija się kompleksowe pozycjonowanie stron w Google, usługa świadczona przede wszystkim przez wysoce wyspecjalizowane agencje interaktywne. Modelowym przykładem takiej firmy na polskim rynku B2B niewątpliwie będzie INSEO – 1300 projektów zrealizowanych w ciągu niespełna dekady mówi samo za siebie. Jak podkreślają przedstawiciele agencji, za sprawą pozycjonowania najłatwiej skupić zainteresowanie grupy docelowej na swojej firmie. Podstawowy cel działań podejmowanych przez ekspertów od SEM i SEO można streścić następująco: dostosować stronę do dynamicznie zmieniających się wytycznych jakościowych, aby roboty wyszukiwarki Google uznały ją za pożyteczną dla użytkowników. Aspekty techniczne – szybkość ładowania, przejrzyste menu, wyświetlanie na ekranach urządzeń mobilnych itd. – są równie istotne, jak świeże, utrzymane na wysokim poziomie merytorycznym treści. A trzeba jeszcze zadbać o odnośniki z zewnętrznych, dobrze ocenianych serwisów!
Pozycjonowanie stron w Google należy prowadzić rzetelnie, aby uniknąć rozmaitych zagrożeń
Jak widać poprawienie miejsca firmy w rankingach wyszukiwarki to dość złożony proces. Biorąc pod uwagę dużą liczbę chętnych na najwyższe, cieszące się największą popularnością wśród użytkowników pozycje na liście, trzeba trzymać się najlepszych standardów. Stosowanie rozmaitych sztuczek, np. ukrywanie części treści albo zostawianie linków bez przejmowania się powiązaniem z zawartością innej strony, skutkuje bolesnymi w skutkach karami nakładanymi przez Google. Nałożenie filtra obniżającego miejsce w wyszukiwarce oznacza automatyczne zmniejszenie zainteresowania, a tym samym utratę wielu potencjalnych klientów. Internauci bardzo rzadko odwiedzają witryny, które wylądowały poza pierwszą stroną wyników. Dlatego bardziej opłaca się zdać na pomoc renomowanych fachowców (takich jak zespół agencji INSEO), zamiast próbować pozycjonować stronę internetową firmy samodzielnie albo współpracując z nierzetelnymi ludźmi, obiecującymi fantastyczne rezultaty w bardzo krótkim czasie.
Źródło: https://www.inseo.pl
materiał partnera