Jednym z najważniejszych portali, który potrafi bardzo dobrze wypromować młodych ludzi i otworzyć im drogę do kariery jest YouTube. To właśnie na nim swoją przygodę z social media i zawodem influencera zaczynały największe polskie gwiazdy internetu. Jak jednak zacząć nagrywać filmiki? O czym mówić, by ludzie chcieli nas słuchać i oglądać? Jak stać się ekspertem w swojej dziedzinie i co najważniejsze zdobyć rzeszę fanów? O tym wszystkim opowiem w tym artykule.
REKLAMA1. Czym jest serwis YouTube i jak może Ci pomóc rozwinąć skrzydła w sieci?
2. Jak zdobyć pierwszych subskrybentów w serwisie?
REKLAMA3. Czy content i pomysłowość odgrywa ważną rolę w tworzeniu kanału na YouTube?
Czym jest serwis YouTube i jak może Ci pomóc rozwinąć skrzydła w sieci?
Mogłoby się wydawać, że każdy z nas wie, czym jest YouTube i chociaż kilka razy w życiu widział na nim śmieszne filmiki, czy słuchał muzyki. Dla wielu osób portal ten kojarzy się z teledyskami gwiazd i wszystkim, co wiąże się z humorem. Portal jednak coraz częściej służy do zarabiania pieniędzy, generowania zysków i popularności poprzez przekazywanie wiedzy, ciekawostek na temat giełdy, gier, motoryzacji i każdej innej dziedziny naszego życia. Polskie subskrypcje youtube, to bardzo cenne źródło generowania popularności. Zdobywając realnych obserwujących, nie tylko zwiększamy swoją motywację do działania, ale również generujemy bazę, która będzie w przyszłości się rozwijać. Jeśli naszym konikiem jest sport i na naszym kanale analizujemy spotkania piłkarskie, tenisa czy formułę 1, to każdy, kto nas zaobserwuje, w przyszłości poleci nasz kanał dalej. W ten sposób baza osób obserwujących nas będzie ciągle rosła. Najciężej jednak jest zaistnieć na początku i w tym mają nam pomagać różnego rodzaju serwisy oferujące usługę wyświetlenia youtube kup lub youtube lajki kup. Promowanie kanału na YouTube nie jest proste i wymaga niejednokrotnie wiedzy i doświadczenia, dlatego szczególnie na początku ważnym jest, by odpowiednio się do wszystkiego przygotować.
Jak zdobyć pierwszych subskrybentów w serwisie?
Zdobywanie pierwszych obserwujących osób może być dla nas nieco żmudne. Możemy skorzystać z wymienionych wyżej serwisów lub próbować zebrać odpowiednią ilość samemu. Młodzi ludzie najczęściej popełniają jeden podstawowy błąd. Próbują zdobyć popularność i oglądalność udostępniając filmiki głównie znajomym i rodzinie. Bardzo często jednak ich zainteresowania nie pokrywają się z naszymi, więc nie polecają dalej naszego kanału, a nasza oglądalność jest bardzo niska. Rozpoczynając przygodą z YouTube, powinniśmy próbować dotrzeć do naszej grupy docelowej. Grupa docelowa to grupa społeczna, która interesuje się tematami, które poruszamy na naszym kanale. Posługując się przykładem ze sportem będą, to więc, kibice klubów piłkarskich, fani tenisa, koszykówki czy siatkówki. W zależności od tego, jaki content chcemy promować, poszukiwanie takich osób należy rozpocząć w innych miejscach. Na początek warto swój kanał zareklamować na grupach tematycznych związanych z naszą tematyką. Zdobywanie kolejnych obserwacji zawsze warto wspomóc dzięki płatnemu promowaniu naszego kanału. Jeśli jednak brak nam pomysłowości i systematyczności, to żaden marketing nie przyniesie spodziewanych efektów. Czemu więc odpowiedni content jest tak ważny i jaką odgrywa rolę w tworzeniu kanału na YouTube?
Czy content i pomysłowość odgrywa ważną rolę w tworzeniu kanału na YouTube?
Wiemy już, jak działa YouTube i jak zdobywać pierwszych obserwujących, by nasze działania miały jakikolwiek sens. W tym artykule chciałem jednak poruszyć jeszcze jeden bardzo ważny temat. Pomysłowość i odpowiedni content, czyli recepta na sukces. Tym hasłem właściwie można powiedzieć wszystko. Bardzo wiele osób jednak nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważnym jest to, co chcemy przedstawić na zewnątrz. W świecie Social Media liczy się charakter, odpowiednia mentalność i pomysłowość, która pozwala zwiększyć czas ogladania yt naszych fanów. Działając po omacku, nie będziemy mieć możliwości rozwinąć skrzydeł, a tylko zniweczymy dotychczasową pracę. Warto więc już na początku przygotować sobie planer treści i pomysłów. W zależności od tego, w jakiej częstotliwości chcemy publikować filmiki, może on być miesięczny, kwartalny lub nawet roczny. Pamiętajmy jednak, że w trakcie roku wiele może się zmienić i możemy chcieć w którymś momencie dodać filmik, który będzie wiązał się z bieżącymi wydarzeniami. W ten sposób nasz plan może się nieco zmienić, jednak sam kanał na YouTube zyska dzięki aktualnej wiedzy i treści. Promowanie dobrze prowadzonego kanału jest znacznie łatwiejsze ze względu na kilka istotnych elementów. Osoby, które współdzielą nasze zainteresowania dużo łatwiej i chętniej będą wracać na nasz kanał. Ponadto osoby takie zostawią nam obserwacje i lajki, które pomogą nam dotrzeć do kolejnej rzeszy fanów. Bardzo często zdarza się tak, że osoba zainteresowana daną tematyką ogląda najnowszy filmik, a później wraca do starszych publikacji chcąc uzupełnić swoją wiedzę.
Artykuł sponsorowany