REKLAMA

Konwencjonalne reklamy nie przynoszą rezultatu? Sprawdź, co dają dobre miejsca w Google!

Wydatki na reklamę są nieuniknione, jeśli chcemy walczyć o nowych odbiorców naszych usług czy wyrobów. Niejednokrotnie jednak okazuje się, że dalsze ich podnoszenie nie pozwala osiągnąć oczekiwanego wzrostu sprzedaży. Najpewniej więc nadal promujemy się w ciągle wśród tych samych potencjalnych klientów. Jak jednak efektywnie rozszerzyć ten zasięg? Od lat niezawodnym na to sposobem jest pozycjonowanie stron. Dowiedzmy się, skąd bierze się jego skuteczność.

REKLAMA

Efektywność przedsięwzięć reklamowych realizowanych konwencjonalnymi metodami można w pewnym zakresie zwiększać, np. kierując swoje materiały do mediów branżowych. Nie zawsze jednak jest to celowe, a poza tym tak czy inaczej możemy liczyć na zainteresowanie tylko nielicznej części ich odbiorców, których potrzebom akurat w danym momencie wychodzimy naprzeciw. Zanim takie same wystąpią u pozostałych, możemy dawno ulecieć z ich pamięci.

REKLAMA

To jest najważniejsza zaleta, jaką charakteryzuje się pozycjonowanie stron. Daje nam ono możliwość odpowiedzenia na świadome zapytanie internauty, a więc adresaci nie tylko są selekcjonowani z nieosiągalną przy innych metodach precyzją, ale także docieramy do nich właśnie wtedy, gdy to oni sami wykazują chęć poznania bliżej danego zagadnienia czy dokonania zakupu. Poza tym, jak wiemy, samo to dotarcie to nie wszystko. Trzeba jeszcze wzbudzić zainteresowanie i zaufanie, także u tych, którzy zwykli traktować wszelkiego rodzaju treści marketingowe z dużą rezerwą – a nie jest ich mało. I tej kwestii dobra pozycja w wynikach organicznych daje znaczą przewagę – stanowiąc rezultat samodzielnego użycia wyszukiwarki są one traktowane zupełnie inaczej niż reklamy. Nie wystarczy jednak, że Twoją stronę da się odnaleźć. Walcz o jak najwyższe miejsce! Ścisła czołówka to gwarancja sukcesu.

Aby pozycjonowanie stron dało efekt, musi być dziełem fachowców

O tym, że warto starać się o wysokie miejsce w Google, wiadomo od wielu lat. Charakter pracy pozwalającej to osiągnąć znacznie się jednak zmienił i powoduje, że konieczne jest zaangażowanie profesjonalnej agencji, takiej np. INSEO. Na przeszkodzie do samodzielnego zadbania o własne pozycje staje konieczność dysponowania bardzo rozległą i aktualną wiedzą (choćby ze względu na zmienność algorytmów Google). Aby ją posiąść, konieczne jest długie praktyczne doświadczenie. Inaczej, nawet jeśli poświęcimy na opanowywanie tej dziedziny wiele czasu, będziemy potrzebowali go jeszcze więcej na rozwiązywanie problemów, które fachowcom zajmują kilka chwil – a i tak może się okazać, że coś nam umknęło. Kolejnym kłopotem są koszty. Optymalizacja strony wymaga dziś zaangażowania dobrego webmastera, bo oprócz zasobnych w słowa kluczowe treści, trzeba zadbać o wiele technicznych aspektów jej funkcjonowania. Również budowa bazy linków wygląda inaczej niż kiedyś. Nie liczy się ich ilość, ale jakość (ważne jest także to, że algorytmy zdolne są przyjrzeć się towarzyszącym im treściom) co oznacza większe wydatki, których nie sposób obniżyć działając na potrzeby pozycjonowanie jednej strony. Do tego dochodzi konieczność sięgania po narzędzia kontrolne – również w takiej sytuacji nieopłacalne, a jednocześnie niezbędne. Uważnie liczysz każdą złotówkę? Sięgnij po pomoc fachowców i bądź pewien przyszłych zysków!

Źródło: https://www.inseo.pl

materiał partnera

REKLAMA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *