REKLAMA

Nowoczesne stoisko targowe. Jak je zaprojektować, żeby przyciągało uwagę?

Jeszcze do niedawna profesjonalne stoiska targowe oznaczały po prostu ustawienie lady, na której przedstawiciel firmy prezentował ofertę, rozdawał gadżety czy podpisywał umowy. Dziś o sukcesie przedsiębiorstwa na targach w dużej mierze decyduje oryginalność. Chodzi o to, by przy wykorzystaniu prostych, ogólnie dostępnych środków – ścianki reklamowe, roll upy, pylon reklamowy – stworzyć całość, która zapadnie odwiedzającym w pamięć. Niemożliwe? Wręcz przeciwnie. Zobacz, jak uzyskać perfekcyjną przestrzeń targową dla Twojej firmy.

REKLAMA

Spraw, by żaden potencjalny klient nie przeszedł obok Ciebie obojętnie

REKLAMA

Targi branżowe, targi pracy czy różnego rodzaju wydarzenia cieszą się niemałą popularnością. Nic więc dziwnego, że mnóstwo firm korzysta z możliwości zwrócenia na siebie uwagi odbiorców i tłumnie bierze w nich udział. Wyróżnienie spośród dziesiątek i setek wystawców nie jest prostą sprawą, dlatego warto jeszcze przed wyruszeniem na targi dokładnie obmyślić strategię działania. Zainteresowanie otoczenia zaczyna się od tego, na czym obecni mogą skupić wzrok. Zacznij zatem od dopracowania wyglądu stoiska.

Na co zwrócić uwagę? Przede wszystkim na nowoczesne rozwiązania. Coraz więcej przedsiębiorstw obecnych na targach z powodzeniem stosuje multimedialne ekrany, animacje czy muzykę, aby przyciągnąć do siebie odbiorców. Ciekawym pomysłem jest też zainwestowanie w rozbudowane konstrukcje, na przykład znacznie wyższe niż inne, z umieszczonym na samej górze szyldem z nazwą firmy oraz jej mottem.

Zaproś klienta do siebie, niech pozostanie na dłużej… i skorzysta z oferty

Potencjalny klient podszedł do Twojego stoiska? To dopiero połowa sukcesu. Teraz należy skupić się na jego zatrzymaniu. Pomocne okażą się chociażby rozłożone przy stoisku potykacze albo zapraszający do środka pylon reklamowy. Chcesz, aby ludzie widzieli Twoją ofertę już z daleka? Przydatne będą ścianki z nadrukowaną nazwą firmy, logo, hasłem przewodnim i ciekawą grafiką. Oferuje je chociażby firma Omega System. Postaw na kolorystykę, która jednoznacznie będzie kojarzyć się z Twoim przedsiębiorstwem oraz branżą, w jakiej działa.

Żadne stoisko nie odniesie sukcesu sprzedażowego, jeśli jest puste. Przed wyjazdem na targi zgromadź profesjonalnych ludzi, którzy będą prezentować ofertę i zachęcać do skorzystania z niej. Uśmiech na twarzach wykwalifikowanych pracowników cierpliwie odpowiadających na szczegółowe pytania to najlepsza wizytówka firmy, a dla Ciebie gwarancja, że Twoje stoisko odniesie sukces.

materiał partnera

REKLAMA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *