W siedzibie Urzędu Marszałkowskiego w Kielcach została podpisana umowa o dofinansowanie projektu pn. „Wsparcie zdrowotne oraz wykluczenie zawodowych czynników ryzyka poprzez wypracowanie nawyków prozdrowotnych oraz ergonomię stanowisk pracy, pracowników Starostwa Powiatowego w Końskich” w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.
REKLAMA

W imieniu powiatu dokumenty podpisali starosta Grzegorz Piec, wicestarosta Jarosław Staciwa i skarbnik Agnieszka Niebudek. Projekt skierowany jest do pracowników, a jego głównym celem jest eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka występujących w miejscu pracy poprzez działania na rzecz walki ze stresem, edukację prozdrowotną, fizjoterapię, zapewnienie ergonomii stanowiska pracy, działania wspierające równe traktowanie i niedyskryminację wśród pracowników. Ze środków szeroko skorzystają pracownicy Starostwa Powiatowego w Końskich.
REKLAMA
W ramach projektu planowane są zakupy, które w bardzo dużym stopniu poprawią warunki pracy np. profesjonalne zestawy sprzątające, traktorek do koszenia i odśnieżania, krzesła biurowe itp. Projekt jest skierowany do grupy 97 osób (72 kobiet i 25 mężczyzn) zatrudnionych na terenie województwa świętokrzyskiego w Starostwie Powiatowym w Końskich.
Wartość projektu to 208 096,66 zł, z czego wartość dofinansowania wynosi 187 286,99 zł. Realizacja projektu rozpocznie się 1 lipca 2025 roku, a trwać on będzie do 31 marca 2027 roku.











Sami dla siebie pozyskali dotację ,by sobie poprawić zdrowie i warunki pracy ? A co z resztą ? A najgorsze w tym , że dla nich to nic niestosownego , a już na pewno by się tym jeszcze publicznie chwalić .
I dołożyli z kasy powiatu 20,8 tys zł
A na remonty szkół nie mają kasy, wywieść na taczkach nierobów.
Kiedy wreszcie zaczniemy im na ręce patrzeć i rozliczać za pracę a nie wybierać bo do zdjęć się ustawiają.
To co nie brzydzą sie tymi Brukselskimi srebrnikami? Kase brać ale potem szczekać na darczyńców to już zwykła polityka ?Tak?..Obłuda tych panów z poparcia PISU jest aż nadto widoczna.