REKLAMA

W sieci można znaleźć wszystko. Dlaczego więc Twojej firmy jeszcze nie ma w internecie?

Szeroko pojmowana cyfryzacja rozwija się w nieprawdopodobnym tempie. Do tego stopnia, że niektórzy ludzie kompletnie nie wyobrażają już sobie funkcjonowania bez stałego, szybkiego dostępu do globalnej sieci. Internet dostarcza najnowszych informacji, pozwala pozostawać w kontakcie z całym światem, wreszcie zrobić niezbędne zakupy albo zamówić fachową usługę. Ta firma, która umiejętnie prowadzi działania w „świecie wirtualnym”, zyskuje nad konkurencją ogromną przewagę.

REKLAMA

Założenie witryny www to pierwszy krok do podkreślenia swojej obecności w sieci

REKLAMA


Niegdyś książki telefoniczne ze spisem lokalnych firm znajdowały się praktycznie w każdym mieszkaniu. Dzisiaj opasłe tomiszcza z numerami i adresami już praktycznie odeszły do lamusa. Zamiast kartkować grube woluminy, wystarczy po prostu wpisać odpowiednią frazę w internetową wyszukiwarkę – adekwatne wyniki pojawiają się w ułamku sekundy. Tutaj niewątpliwie globalnym liderem jest Google, widać to również na naszym podwórku. Korzysta z niego aż 98% polskich internautów. Dlatego też posiadanie firmowej strony, która w atrakcyjny sposób zaprezentuje działalność przedsiębiorstwa, wydaje się w dzisiejszych czasach nieodzowne – w zasadzie bez względu na branżę. Internauci szukają za pośrednictwem Google’a dosłownie wszystkiego. Jeżeli Twoja firma ma dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby osób, koniecznie musisz zainwestować w serwis internetowy najwyższej jakości.

Gotową stronę należy stosownie wypromować. Tutaj warto skorzystać z pomocy specjalistów

Samo posiadanie witryny internetowej jeszcze nie gwarantuje, że nowych klientów szybko zacznie przybywać. Firmowa strona musi znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na frazy kluczowe, które prezentuje użytkownikom Google. Jak tłumaczą eksperci z firmy Inseo, są na to dwa podstawowe sposoby:

  • dobrze rozumiane pozycjonowanie stron – o miejscu, na którym znajdzie się dana witryna w Google’u, decyduje rozbudowany algorytm, który „czyta” kod każdego indeksowanego serwisu internetowego. Jeżeli uznaje, że strona spełnia wymogi techniczne oraz zamieszczone na niej treści będą przydatne dla użytkownika, wtedy witryna wskakuje na wysokie pozycje. Ogromną, choć powoli zmniejszającą się rolę, odgrywa również liczba i jakość prowadzących do firmowej witryny linków z innych, wysoko ocenionych przez algorytm stron.

  • narzędzie Google Ads, wcześniej znane jako AdWords. Służy do wyświetlania linków sponsorowanych. Innymi słowy: płacisz, a reklama Twojej strony ma zagwarantowaną wysoką pozycję w wyszukiwarce, adekwatnie do budżetu reklamowego. Co ciekawe choć odnośniki opłacone są w Google’u wyraźnie oznaczone, to zdecydowana większość internautów nie zwraca uwagi na to, czy mają do czynienia z witryną dobrze ocenioną, czy reklamą.

Źródło: https://www.inseo.pl

materiał partnera

REKLAMA

One thought on “W sieci można znaleźć wszystko. Dlaczego więc Twojej firmy jeszcze nie ma w internecie?

  1. […] film, książkę czy usługę, które zupełnie nam nie pasują i nie sprawiają przyjemności. Dlatego sprawdzone i rzetelne poradniki oraz listy są na wagę złota. Dla użytkowników sieci są jak latarnia morska, która wskazuje dokąd […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *