REKLAMA

Największa prezentacja produktowa na najważniejszych na świecie targach ceramicznych – Grupa CERRAD zaskoczyła świat w Bolonii

Od 27 września do 1 października oczy całej branży wnętrzarskiej zwrócone były w kierunku Bolonii. W tych dniach odbywały się największe na świecie targi wystawiennicze płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek CERSAIE. Przez 5 dni najwięksi przedstawiciele branży na naszym globie prezentują swoje najnowsze kolekcje i trendy. Jest to również świetna okazja do zebrania opinii konsumentów, spotkań z klientami czy podpatrzenia działań konkurencji. Swoją obecność bardzo mocno zaakcentowała Grupa CERRAD (Ceramika Nowa Gala, Ceramika Gres i CERRAD), która przeprowadziła największą prezentację produktową na całych targach. To kolejny krok firmy będący częścią planowanego, długofalowego i dynamicznego wzrostu na rynku krajowym jak i międzynarodowym.

REKLAMA

Targi CERSAIE na dobre wpisały się w kalendarz imprez targowych. Nikogo ten fakt nie dziwi, gdyż są to największe i najważniejsze targi płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek na świecie. Chętnych firm do pokazania swoich produktów jest znacznie więcej niż dostępnej przestrzeni wystawowej dlatego wszyscy walczą o to, by móc zaprezentować swoje wyroby. Wystarczy w jednym roku nie pojawić się jako wystawca, a już w kolejnym traci się miejsce. W ubiegłej edycji na targach zameldowało się blisko 900 wystawców i aż 12 000 odwiedzających. Na targach spotkać można największe gwiazdy architektury i wzornictwa, światowe media, czy przedstawicieli całej branży nawet z najdalszych zakątków świata. To chyba najlepiej obrazuje wagę i prestiż wydarzenia.

REKLAMA

Pokaz siły – jeżeli nie ma Cię na CERSAIE, nie możesz nawet marzyć o rozwoju na rynkach międzynarodowych
Wiele firm widzi w CERSAIE wartość dodaną. „Targi CERSAIE to świetna okazja do poznania opinii naszych klientów, również z nowych rynków eksportowych. Cały zespół od kilku miesięcy pracuje nad organizacją spotkań, których celem jest prezentacja nowości, zbieranie feedbacku oraz oczywiście budowanie relacji z kontrahentami. Prócz klientów z Polski spodziewamy się zawsze m.in. Włochów, Niemców, Węgrów czy Amerykanów. Przyglądamy się także jak sytuacja związana z COVID i jej skutki gospodarcze wpłynęły na funkcjonowanie branży. Oczywiście cały sektor może pochwalić się dużymi wzrostami, jednak mam tutaj na myśli to, jak wzrost cen surowców, mediów oraz inflacja przyczyniły się do kształtowania cen produktów na wszystkich rynkach. Wzrost kosztów produkcji jest jednym z największych wyzwań z jakimi zmaga się dziś branża. Głównym czynnikiem jest wzrost cen gazu aż o ponad 300%. Dla nas kluczowe jest utrzymanie wysokiej jakości produktu, dlatego też na bieżąco obserwujemy sytuację, kalkulując wszystkie możliwe scenariusze. Bezkompromisowo patrzymy jednak na najwyższą jakość towarów i wykorzystanie najnowszej technologii dlatego wdrażamy korekty cen na wszystkich naszych rynkach. Przeprowadzamy w tym temacie konsultacje z naszymi klientami, którzy ze zrozumieniem i akceptacją podchodzą do tej wrażliwej kwestii, gdyż jest to wyzwanie, z którym zmaga się cała branża” – mówi Filip Cegłowski, Członek Zarządu ds. Strategii.

Made in EU – największa prezentacja na największych targach na świecie
Pomimo zastanej, pandemicznej rzeczywistości w tym roku Targi CERSAIE odbył się. Najwięksi wystawcy już dwa tygodnie wcześniej budowali we Włoszech swoje stoiska, by jak najbardziej zaskoczyć odwiedzających. Tak było też w przypadku Grupy CERRAD, która przeprowadziła największą prezentację produktową na najważniejszych na świecie targach ceramiki.
„Jako firma międzynarodowa, której produkty obecne są w ponad 50 krajach, musimy stale zaskakiwać naszych konsumentów nowoczesnym wzornictwem i innowacyjnymi technologiami. Rynek wymaga dzisiaj od nas kreowania trendów oraz wyznaczania nowych, coraz bardziej ambitnych ścieżek rozwoju dla Grupy CERRAD. Chcemy inspirować i wyznaczać własne trendy w aranżowaniu wnętrz, jednocześnie oferując klientom produkt najwyższej jakości. Dlatego aż przez dwa dni, na naszym stoisku podczas targów CERSAIE w Bolonii, prezentowaliśmy show, które zaskoczyło wszystkich. Była to największa i najciekawsza prezentacja produktowa na całych targach. Przygotowaliśmy kilkadziesiąt nowych kolekcji o wyjątkowym designie, różnorodnych formatach i wykończeniach powierzchni” – podsumowuje Paweł Smolarek, Członek Zarządu ds. Wdrożeń Produktowych.

Grupa CERRAD była obecna na bolońskich targach po raz szósty. Tym razem kilkadziesiąt kolekcji płytek gresowych zaprezentowanych zostało na efektownym stanowisku liczącym aż 315 m². Tegoroczna, powiększona powierzchnia wystawiennicza firmy stanowiła nowoczesny showroom, w którym przedsiębiorstwo pokazało gościom kilkadziesiąt nowości inspirowanych pięknem otaczającego nas świata m.in. imponujące kolekcje wielkoformatowych płytek gresowych utrzymanych w stylistyce kamienia, betonu czy drewna. Osoby, które nie mogły wybrać się do Bolonii firma zachęca do odwiedzin firmowych kanałów Social Media.

Czy frekwencja zaskoczyła wszystkich?
Wszyscy byli bardzo ciekawi frekwencji na targach, tym bardziej że ze względu na pandemię ubiegłoroczna edycja się nie odbyła. Każdego roku było istne zatrzęsienie odwiedzających z całego świata. Na targach obecna jest przecież cała branża ceramiczna, architekci, wykonawcy oraz konsumenci. W bieżącym roku stoisko Grupy CERRAD również przeżywało oblężenie. Przez stoisko przewinęło się tysiące odwiedzających z całego świata, którzy współpracują lub chcą współpracować z firmą, która dwa zakłady ma w Końskich i Kopaninach.

Artykuł sponsorowany 

REKLAMA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *