REKLAMA

Jak zwiększyć lojalność i przyciągnąć nowych klientów z dowolnego kraju za pomocą IP-telefonii UniTalk?

Lojalni klienci regularnie wracają do Ciebie, dokonują zakupów lub korzystają z usługi, oczekując przyjaznego traktowania ze strony marki. Według badań Salesforce, 70% klientów oczekuje, że podczas ponownego kontaktu firma będzie miała informacje o wcześniejszych interakcjach i zakupach.

REKLAMA

Wirtualne biuro z IP-telefonią to dostępna alternatywa dla fizycznego biura, która poszerza geografię działania, zwiększa zaufanie potencjalnych klientów do firmy w konkretnym kraju i pomaga w penetracji nowych rynków.

Wirtualne numery telefonów. Usługa wynajmu wirtualnych numerów telefonów ma podobny efekt do wirtualnego biura. Możliwość podłączenia wirtualnych numerów telefonów w 135+ krajach świata przez UniTalk ma na celu wzmocnienie zaufania wśród międzynarodowych klientów.

REKLAMA

Możesz podłączyć numery 0800, mobilne lub miejskie, a wirtualna centrala telefoniczna pozwala połączyć wszystkie numery w jedną sieć. Wszystko to można zamówić i podłączyć online.

Automatyczny system dystrybucji połączeń. Pozwala on na dystrybucję połączeń między wolnymi operatorami lub natychmiastowe przekierowanie ich do odpowiedniego działu lub osobistego menedżera (nawet na jego prywatny numer). Jest to najlepsze rozwiązanie dla firm z siecią oddziałów, gdy pracownicy firmy są w różnych miastach lub krajach lub pracują zdalnie.

Powitanie głosowe. Nagrane lub wygenerowane powitanie głosowe dla klienta zamiast nudnych sygnałów telefonicznych robi pozytywne wrażenie i zwiększa lojalność klienta wobec marki. Klient ma pewność, że dzwoni pod właściwy numer i wysłucha potrzebnej informacji, co zmniejsza liczbę odrzuconych połączeń klienta po kilku sygnałach. System aktywuje również automatyczne oddzwonienie od razu lub w określonej godzinie, jeśli klient jednak „odłożył” połączenie.

Wygodna integracja narzędzi z różnymi usługami. UniTalk łatwo i bezpłatnie integruje się z usługami biznesowymi – CRM (Pipedrive, Salesforce, Zoho, Monday, Creatio), ERP, Google Analytics i innymi. API UniTalk ma najszersze funkcje na rynku, a architektura zapewnia stabilność i wysoką prędkość działania. Pozwala to przechowywać i w odpowiednim momencie wyszukiwać oraz analizować potrzebne informacje o kliencie i jego zakupach. Platforma do komunikacji biznesowej UniTalk ma znaczne sukcesy dzięki inwestycjom w rozwój i tworzenie własnego oprogramowania, rozszerzenie i ulepszenie gamy narzędzi oraz wysokiemu poziomowi wsparcia klientów z całego świata.

UniTalk – to niezawodność. Firma istnieje na rynku od ponad 7 lat, obsługuje ponad 11 mln połączeń telefonicznych miesięcznie z większości krajów na świecie. Niezawodność usługi wynosi 99,982%. Wśród klientów UniTalk są sektor publiczny i prywatny, małe i duże przedsiębiorstwa.

UniTalk – to możliwości. Usługa oferuje ponad 35 gotowych integracji z różnymi systemami i jest dostępna w każdym kraju, gdzie jest internet.

UniTalk – to stabilność. IP-telefonia UniTalk korzysta z technologii chmurowych i działa stabilnie nawet przy słabym lub braku zasięgu sieci komórkowej. Zasoby wirtualnej centrali UniTalk są umieszczone w kilku centrach danych różnych krajów na świecie i mogą automatycznie przechodzić niezauważalnie dla użytkownika w przypadku możliwych awarii i awarii technicznych.

UniTalk pozwala prowadzić biznes w dowolnym miejscu. Niemcy, USA, Kanada, Ameryka Łacińska, kraje europejskie i azjatyckie, Australia, Afryka – możesz podłączyć lokalne numery w krajach, gdzie znajdują się Twoi klienci.

IP-telefonia UniTalk gwarantuje szybkie podłączenie i konfigurację – większość narzędzi Twojego biznesu zacznie używać w ciągu 30 minut. UniTalk oferuje również wysoki poziom obsługi klienta z całego świata – średni czas oczekiwania wynosi do 5 minut.

Wirtualna centrala UniTalk oferuje wszystkim firmom 14-dniowy bezpłatny okres testowy bez konieczności podawania danych karty bankowej, abyś mógł zobaczyć wzrost efektywności działania swojego biznesu na własne oczy. W trakcie okresu próbnego możesz korzystać z usług i narzędzi UniTalk z obsługą klienta z całego świata, uzyskać dostęp do bazy wiedzy z odpowiednimi instrukcjami dotyczącymi korzystania z danej funkcji/usługi i wiele więcej.

UniTalk – wielofunkcyjna platforma do komunikacji biznesowej.

artykuł sponsorowany

REKLAMA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *